a sporadic journal

GHS 2015


Anledningen till att jag inte skrivit är för att jag varit i Göteborg! Jag kom hem igår vid ett tiden och var så himla trött. Göteborg horse show pågår för fullt just nu och jag, Linnea och Jennie åkte ner i onsdags med två-tåget.
Det första vi gjorde var att gå till hotellet, där vi checkade in och lämnade våra grejer. Det andra vi gjorde var att leta upp Vapiano. Det var inte så svårt att hitta dock.  Premiär för oss där och jag tyckte det var najs.
Alla tog varsin pasta carbonara och sedan drog vi till skandinavium. I onsdags var det clinic med Pether Markne och efter det banhoppning för juniorer och yr och sedan ghymkanaträning. Vi var tillbaka på hotellet vid tolv.
På torsdagen gick vi upp vid åtta, käkade hotellfrukost vi nio och vid tio var vi på plats i skandinavium igen. Det var hoppning hela dagen så var mycket att se och sedan gick vi ju på mässan också!
Vi tog bussen hem tjugo i tolv och var i stan vid ett ungefär. Så kom pappa och hämtade mig och Jennie och så var jag ääntligen hemma. Var så himla trött, som sagt. Det var bra dagar och det hade vart kul att vara där idag också, samt resten av helgen men så blir det inte. Inte i år iallafall!
Postat av: MATILDA

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
profil

2015-02-27 @ 16:09:53
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: