a sporadic journal

Working


Det har inte hänt så himla mycket det senaste. Jag har mest jobbat och denna veckan är, så vitt jag vet, den sista. I lördags var jag på kräftskiva! Jag åkte ut efter jag slutat kvällspasset på jobbet och var där en stund, men jag var nykter och jag tog det lugnt för skulle jobba morgon dagen därpå. Sedan har jag blivit med juicepress, kan inte låta bli att älska den haha. Har även varit på vårdcentralen (...igen... det känns som att jag springer där hela tiden) för mina problem, som jag fick från ingenstans, med ögonen och det är redan bättre! För övrigt händer det inte mycket just nu... I helgen blir det roadtrip till södra Sverige så det blir kul!
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Mysigt med kräftskiva...det är dags att börja planera för vår!!

2015-08-11 @ 20:41:16
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: