a sporadic journal

whats up?


Det ekar ju verkligen tomt här vilket jag tycker är tråkigt. Jag har lite problem med min telefon så kan inte ta några bilder vilket är så himla trist och jag vet inte hur jag ska göra. Jag ska försöka lösa det på något sätt. Det måste jag ju. I fredags kom min lillebror hem från sin klassresa i polen och eftersom han fyllt år under tiden han varit borta så blev det middag med familjen plus mormor och morfar. Sedan drog jag på en liten förfest där Jennie och Linnea var och sedan drog vi till krogen. Men det var ju som vanligt: Jennie försvann hemåt och Linnea någon annanstans. Det var en rolig kväll ändå för man hittar ju alltid någon att hänga med!
 
I lördags var det kvällsjobb, igår var jag inbokad på morgonen men fick även stanna kvar på kvällspasset så det blev alltså dubbelt. Jag var inbokad i morse och så är jag inbokad imorgon också såå just ni känns det som att jag bara jobbar hehe. #livetsomtim. Jag tror dessutom att jag börjar bli förkyld, vilket är det sista jag behöver.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: