a sporadic journal

Prom



Igår var jag på bal! Försöker lägga in bilder men kan bara lägga upp en...men får väl fylla på allt eftersom. Iallafall, mamma hämtade mig runt elva och så åkte vi till mormor och där hade hon dukat upp ett brunch bord. Maja kom dit, vi åt och sedan gick jag till frisören. Det tog ca en timma tror jag och blev superfint! Sedan gick jag till mormor igen och så började mamma sminka mig. Sedan på med klänningarna och så var det dags att ta lite bilder. 
 
De andra drog till Gustavsberg men jag och Maja fick vänta på våran okända chaufför... Vi visste inte vem som skulle köra oss till balen nämligen, men. Det var en fin old School bil. Det blev en runda i stan innan han slängde av oss.
 
Kände mig nästan som en kändis när jag klev ur bilen haha för det var en sån ordentlig publik. Nästan hela släkten var där för att kolla haha och många vänner också, så när folk skulle fota visste man inte var någonstans man skulle vända sig.
 
Vi fick lite tur med vädret iallafall. När vi kom dit så var det uppehåll men däremot började det regna när vi stod i kö påväg in... Men man fick dela paraply med någon som hade helt enkelt.
 
Så kul att alla var så fina och fixade! Mina fötter gör super ont idag, det tog 20 minuter att få ur mitt hår igår när jag kom hem, men samtidigt så var det så kul att få gå på bal! 
 
Idag blir det återhämtning och uppladdning inför studentveckan som typ börjat nu. Min lillebror fick ha hand om min kamera så jag har nog några bilder från den men et kommer dröja eftersom jag är utan dator. Tills dess får dessa duga!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: