a sporadic journal

Tredje veckan


Jag hade tänkt skriva mer om detta men det har inte blivit av... Det finns inte så jättemycket att säga om varje dag eftersom det är samma varje vecka. 
Igår gick jag in på vecka tre av tio. Träningen har gått bra, med undantag för i söndags. Det är alltid jobbigt att träna men övningarna är upplagda så att passen blir lagom långa. Sedan är det inte så himla avancerat heller. Har en del intervaller inlagt i passen samt en dag i veckan då det är konditionsträning, eller snarare uthållighet. Jag känner faktiskt en hel del skillnad på mig när jag gör dem för jag måste öka hastigheten ganska ofta för att hinna bli anfådd under den korta stund som jag ska springa. 
 
Det absolut värsta passet är ben vilken jag kör på tisdagar och som jag precis varit iväg och kört. Först och främst så hatar jag knäböj, vilket är övning nummer ett. För det andra så hatar jag utfall, vilket är övning nummer två. Efter dessa är mina ben spagetti och det gör att de andra övningarna är fruktansvärt jobbiga haha. 
 
 
 
Kosten går också bra. Jag har slarvat med att förbereda veckorna, men i morgon ska jag ta tag i det igen för då har jag vilodag. Alltså så att jag har färdigt nästan alla matlådor under veckan. När jag skrivit klart detta så ska jag gå och göra mina matlådor för idag tex, och det vill jag helst slippa. Det är så mycket enklare att bara gå till kylen och plocka fram det jag ska äta. Nackdelen är väl dock att det ofta blir samma.
 
Sedan saknar jag ju lite grejer exempelvis ost, smör, knäckebröd, bröd, kaffe (eftersom jag bara dricker två koppar om dagen mvh en person som behöver minst en hel kanna) och sås. Brunsås exempelvis.... Men ja. Det kommer nya tider så småning om!
 
Summa av kardemumman är väl att det går bra just nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: