a sporadic journal

lite kräfrskiva, kanelbullens dag med mera


Jag är fortfarande världsämst på att ta bilder när det hädnder någonting. Jag måste verkligen bli bättre på det... Iallafall. I torsdags så bakade jag inför fredagen eftersom vi skulle ha kalas för min lillebror. Så jag gjorde en vit kladdkaka samt en cheesecake med oreo och digestive botten. Tanken var att det skulle vara en oreocheesecake eftersom det var vad jeppe önskade sig. De blev uppskattade iallafall, sades det. Så får väl lita på det. Efter kalaset på fredagen åkte jag ut med Maja en sväng och hängde med henne och Niklas. En lung kväll!
 
Igår var det städdag på gården och efter det åkte jag till stallet. Sedan kom jag hem, gjorde mig i ordning åt räkor ute på gården med grannarna. Det var dags för kräftskiva, och det förstår man ju. Det passar perfekt efter en städdag. Sedan bar det iväg till en liten förfest innan vi drog till krogen i skogen! Så det är vad jag har gjort i helgen för idag har jag inte varit produktiv. Jag har tagit en prommenad, ätit kanelbulle (dagen i all ära) och kollat på youtube.......... Effektivt som sagt.
 
 från pinterest
Postat av: ISA

låter ju som så mysig helg ändå! Bullar & skiva ;)

Svar: haha precis!
Molly Rodin

2015-10-06 @ 17:01:29
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: