a sporadic journal

Eat, sleep, work repeat


God morgon!
Det var faktiskt länge sedan jag uppdaterade nu, men det blir så när det enda jag gör är att jobba. Eller nej, jag gör mer än att jobba, typ läser bloggar och böcker samt ser på tv. Men det finns inte så mycket att säga om det. Just nu läser jag Gone Girl och den är väldigt bra tycker jag! Lagom långa kapitel, bra språk och så är den spännande också.
 
I söndags var det farsdag. Vi åt brunch här hemma och gav pappa lite presenter men sedan åkte jag till jobbet och så tog den dagen slut. Det var min sjätte arbetsdag i rad och min sjätte helg i rad. Nu jobbade jag även igår och ska jobba idag på ett nytt ställe och sedan är det oklart när jag ska jobba nästa gång. Det är verkligen fantastiskt att man kan få så mycket jobb när man bara är timvikarie, men nu känner jag att jag behöver ha lite ledigt. Det hade varit kul att vara ledig i helgen tillexempel, samtidigt som alla andra.
 
Man ska inte klaga för att man har tur!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: