a sporadic journal

Promenad, Nyårsplanering och charader


Sen senast så har jag jobbat! Natt, kväll, dag. Senast jobbade jag torsdag till fredag natt och den var inte riktigt som vanlig för mmin del men det gjorde ju bara att jag fått mer erfarenhet av hur det är att arbeta på ett äldreboende. Jag har dock hunnit med att ta en liten promenad i oktobervädret; lite kylig luft, klarblå himmel och stark sol.
 
Igår samlades ett gäng hemma hos Ida. Vi åt fajitas och planerade nyår tillsammans. Vi ska till Sälen nämligen! Ida råkade boka en stuga i onsdags så vi försökte hitta en annan som var lite billigare men det är rätt svårt när man än ett gäng på arton-nittonåringar. Jag har ju inte åkt skidor på typ två (?) år så jag är så himla taggad! (Redan....... chilla lite molls)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: