a sporadic journal

Vilodag


Idag är det dag nummer tre och för tillfället sitter jag och äter mitt första mellanmål vilket består av mandlar och ett äpple. Jag har aldrig ätit mandlar förut och tycker inte det är speciellt gott heller, men det går ner iallafall. Den övriga maten är det inga problem med. Jag har aldrig ätit brocoli förr heller för när jag testat så har jag haft svårt för det, men det har gått bra med den också. Det känns verkligen som jag äter hela tiden, och stora portioner också.
 
Som sagt har jag vilodag idag vilket känns rätt skönt. Det var kul att träna både igår och i måndags men eftersom jag körde ben och mage igår och rygg i måndags så har jag träningsvärk ungefär överallt. Men det är väl härligt det med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: