a sporadic journal

Första advent


Första advent har jag spenderat i en bil. Jag åkte med min moster till malmö för hon skulle köpa några stolar. Det låter kanske inte som det roligaste men man hinner med en del när man åker fyra timmar en väg. Vi passade också på att gå in på sephora (helt och hållet min idé men hon hängde ju på). Jag köpte en liten primer från benefit, ett rouge och en ögonskugga (som jag tänkte kunde fungera som highlighter) och två flytande läppstifr ifrån sephoras egna märke. Det ser ut som de är i samma färg men de är de inte. Usch, jag har verkligen blivit en junkie när det kommer till smink. Det är nästan så man skäms.
 
Dagen avslutades ialafall med adventskvällsmat. Baguetter och oboy. Får passa på idag (hehe) eftersom jag börjar på kost och träningsschema imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: