a sporadic journal

En kaffeinjektion tack.


Jag är verkligen helt slut just nu! Denna veckan har jobben smygit sig på och helt plötsligt inser jag att min arbetsvecka är hela sex dagar lång, och då blir jag ännu tröttare och skulle behöva ha både en och två injektioner med kaffe. Trots att jag har helgen framför mig är jag så himla glad över att det är fredag. Jag vet inte riktigt hur det är mjöligt eftersom hela grejen med fredag är att det är dagen innan två lediga dagar... De senaste har jag varit mer på en ny avdelning jag inte jobbat på förut så det är ju kul, plus att jag (idag) fick medicindeligation vilket känns så himla skönt. Dels för min skull men också för mina kollegor. Utan den är jag inte behörig till att ge mediciner vilket innebär att jag alltid behövt be kollegor att göra det. Nu slipper jag det och det känns ju mycket bättre för mig! En sak är iallafall säker och det är att oavsett om jag har deligation, jobbar helg eller natt så trivs jag hundra gånger bättre med min situation nu än när jag gick i skolan.
Postat av: Sandra

Visst underlättar det så sjukt mycket när man får ge mediciner själv. Minns hur lättad jag var när jag äntligen fick ha nyckeln till medicinskåpet ;)

Svar: Ja, det blir en helt annan sak!
Molly Rodin

2015-10-13 @ 07:32:56
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: