a sporadic journal

real tequniqe


Efter att ha suttit ett x antal timmar på youtube det senaste och kikat på makeup videos kan jag ju inte låta bli att bli lite påverkad. Förut förstod jag inte varför man skulle vilja ha real tequniqes borstar för det är inte så himla snygga utan snarare klumpiga och dessutom är de i olika färger... Jag har ändrat åsikt om den saken och igår köpte jag till och med två stycken! De är SÅ himla mjuka och fina. Jag köpte puder samt foundationborste.
Som sagt: så mjuka och fina! Jag köpte mina på H&M eftersom de hade specialerbjudande. 
Postat av: Skogsraah ☾

Äger inga borstar av dom än! Dock deras beauty blender som jag älskar :)

Svar: Jag har funderat på att köpa den! Den verkar ju vara väldigt uppskattad :)
Molly Rodin

2015-10-02 @ 12:44:03
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Sanna | Beauty & Bride

Alltså jag håller med, de är jättefula tycker jag. Däremot är de ju hur bra som helst :) Så det är lite synd att de inte är snygga!

Svar: Precis! :)
Molly Rodin

2015-10-07 @ 13:46:17
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: