a sporadic journal

Kickar igång


Idag är det måndag och det är dags för nya tag. Eller det är dags att återupptag de vanorna jag skapade innan jul! Tanken var att jag skulle köra igång förra veckan, men jag blev ju sjuk. Nu är jag tyvärr fortfarande sjuk så träningen får vänta lite till. Även om jag avskyr träningen och tycker det är äckligt jobbigt så blir det tomt när den uteblir...Jag känner mig lite uttråkad faktiskt och jag kan till och med säga att jag saknar den. 
 
 
Om jag ska vara ärlig så är jag rätt otaggad just nu. Jag vill köra all in eller inte alls så det blir nog lite av en utmaning att bara äta ordentligt. Dock är det redan vecka två på det nya året och jag har inte startat förens idag så jag känner att jag måste göra det. För att hålla motivationen uppe får jag se till att gräva ner mig i tumblr och weheartit hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: