a sporadic journal

Backup & försvunna dokument


Skärtorsdag idag då! Jag har haft ett prov i skolan vid halv nio i morse. Sedan har jag varit hemma, kollat på walking dead, åkt till skolan och hämtat dator, åkt hem för att sedan åka tillbaka till skolan bara för att kunna logga in på den. Allts, allt detta flängande! Ska ju tillbaka dit nu för att ha naturkunskap och SEDAN tar jag lov!
 
Jag trodde att det skulle dröja en evighet innan jag fick se skymten av datorn igen. Dock är den sig inte lik och det är lite tråkigt. Alla bilder är borta, datorn var helt tom. Tack och lov att jag envisats med att lägga upp mina bilder på olika stället, så som google drive och flickr, (och det borde faktiskt alla göra!) så att de viktigaste finns ju kvar. Dock har jag fortfarande en känsla av att jag förlorat en hel del, men samtidigt har jag varit mer noggran än någonsin förut med att göra backup av dem (mina bilder då) på internet. Jag menar, tänk om de sista bilderna på mig och Tekla skulle försvinna?? Fet jävla mardröm! Så nu blir det till att börja ladda upp bilder lika förbannat som jag gjorde för ett tag sedan.
 
Dock har jag blivit av med religionsuppgiften som skulle in på söndag samt det jag skrivit på mitt nationella tal i svenska, men ja, det kunde väl varit värre. Typ att mitt gymnasiearbete hade försvunnit.
 
 
Det finns inte något jag kan göra åt det nu ändå men jag kan ju inte låta bli att längta extra mycket efter en sådanhär skönhet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: