a sporadic journal

Bal


Jag var hemma tidigt från skolan idag och när jag satt och pluggade så ringde det på dörren... När jag kikde ut genom fönstret var det en postorder bil och jag tänkte att JA MIN STUDENTMÖSSA eftersom den skall komma vilken sekund som helst. Men när jag öppnar dörren står en snubba där med ett mjukt paket, och det kunde bara vara en sak men det var ju nästan för bra för att vara sant.
Min balklänning hade alltså hittat hit ända ifrån Asien på bara ett par veckor. Jag beställde den tjugoåttonde mars och jag trodde inte att den skulle komma innan balen... Och jag var så nervös men samtidigt var jag tvungen att prova den på direkten.
Det behövs justeras lite här och lite där men alltså jag har en klänning till balen ju! Och jag tycker att den är så himla fin.
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilken fin färg på klänningen :)

Svar: Ja men eller hur! Tänker askungen när jag ser den haha
Molly Rodin

2015-04-16 @ 16:07:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Johana Duggin

åh blått som är sån himla fin färg!

Svar: Ja, sååå himla fin!
Molly Rodin

2015-04-17 @ 09:12:22
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: