a sporadic journal

Drar ju gärna nu...


 
Jag vill verkligen besöka alla 52 stater i Amerika. När jag går igenom den Amerikanska kartan ser jag delstat efter delstat och när jag ska peka ut vart jag skall åka i vilken ordning så går inte det. Jag har en bild av att varje ställe har någonting exklusivt som inte finns någon annan stans och därför måste jag åka just dit. Det finns liksom ingen jag kan hoppa över utan att jag hade missat något.
 
 
 
Det finns såklart andra ställen jag också vill se. Island, Thailand och Australien tillexempel.Eller Sea of Stars on Vaadhoo Island in the Maldives, Whitehaven Beach at Whitsunday Island in Australia, Glowworm Caves in Waitomo, New Zealand med flera... Åh det finns så många fina ställen runt om i världen och jag får panik när jag tänker på att jag aldrig kommer hinna se allt... 
Postat av: Nora Bååth

Herregud vad vackert!

Svar: ja visst är det!
Molly Rodin

2015-04-29 @ 21:24:22
URL: http://norasfoto.se/
Postat av: Sandra Lundin

Men ååh, vill också se allt detta :D

Svar: Men eller hur! Tänk att det finns ställen som dessa och så ser man istället samma saker varje dag i princip? helt sjukt!
Molly Rodin

2015-05-03 @ 20:09:31
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: