a sporadic journal

Fredag


Jag har, som vanligt, ingen fredagskänsla alls. Det blir lätt så när man inte har så många intensiva lektioner de sista dagarna. Hade schemat varit fullt från nio till fyra hade det varit en annan sak... Vi hade svenska på valfri plats och jag kände väl också att jag inte är helt pigg och kry så bestämde mig för att vara hemma helt från skolan. Vilket betyder att jag missat en lektion. Som sagt; fredagar är inte så krävande.
Så, nu sitter jag och pluggar på mitt favoritställe i huset och käkar en sen frukost. Jag har ett tal att skriva klart bland annat, så det ska bli skönt att få det ur världen.
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas pluggandet gick bra :)

Svar: Nja, sådär faktiskt! haha
Molly Rodin

2015-04-17 @ 16:50:10
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Mary

Så gott det ser ut! :)

Svar: Det är så gott! Jag tycker faktiskt det påminner lite om pannacotta haha
Molly Rodin

2015-04-17 @ 19:30:37
URL: http://dreamsarelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: