a sporadic journal

Hopp


När jag senast skrev avslutade jag inlägget med att jag skulle ta det lugnt... Precis när jag publicerat det ringde mobilen och därefter blev planerna ändrade. Istället för att ligga i sängen och se på film fick jag hoppa i kläder och sedan in i Melissas bil för det bar av till Bullaren. Och våran tidsplanering gick ju som vanligt i backen för istället för att vara hemma senast klockan ett blev det hela tiden uppskjutet och jag var inte hemma i min säng förrens klockan var fem...
 
Sedan senast så har jag varit med Maja och jag har också tränat. Jag kan faktiskt påstå att jag börjat komma igång med träningen nu, och det är skönt! Har sån träningsvärk i benen idag och även i rumpan!
 
I dag ska jag åka till Alingsås men jag tänker att jag tar ett stopp i Göteborg först och strosar omkring där men då får jag börja packa nu tror jag!
 
Två bilder ifrån påsken!
Postat av: Anonym

haha men spontana idéer kan ju bli rätt bra det med ;) kram

Svar: Ja Verkligen!
Molly Rodin

2015-04-08 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: