a sporadic journal

Latest


Jag älskar när våren kommer och alla träd börjar blomma. Rosa, som är fint + blommor, som också är fint = väldigt fina rosa blommor. Visst, det är kanske tröttsamt med alla bilder a rosa blommande träd, men jag tycker inte det gör så mycket att alla lägger upp bilder på det! 
Och igår fick jag nya skor. Jag behöver nya löpardojor och det är ju vad dessa är, men vet inte om de är bra för mig att springa i dem. Fast jag vill kunna ha dessa till vardags så tror inte jag springer i dem ändå. Men ja, najs med nya skor.
 
Annars då? Stressar över skolan för nu är april slut och det är bara maj kvar. Stressen ligger på balen, klänningen och studentmottagningen, matteprovet i maj och att hinna med allt jag missat och allt nytt jag har framför mig för inte en enda lärare kan ju chilla utan kör i 110 i sitt ämne precis som om vi inte hade något annat att göra. Får ont i magen. 
Postat av: Carro

Snygga skor :)

2015-04-28 @ 11:15:51
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Oliwia

Vart kommer skorna ifrån? jättesnygga :)

Svar: Jag hittade dem på stadium! Ja, älskar dem :)
Molly Rodin

2015-06-20 @ 18:31:41
URL: http://oliiwiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: