a sporadic journal

Lysekil


Igår fick jag stanna hemma från skolan på grund av migrän. Sov hela förmiddagen vilket var vad jag behövde för när jag vaknade igen sedan så var den borta. På eftermidagen, vid fyra, hämtade Jennie upp mig och så åkte vi till Lysekil!
Jag hade med mig kameran så passade på att ta lite bilder, bland anant på Jennie och Thor! Jag fick rida Dogge, en ardenner. Mysigt att få andas lite häst igen! När jag kom hem var jag helt slut så jag gick och lade mig vid elva haha. Så skönt!
Postat av: Klara

Åh, vad fint det låter! Mulen på första bilden ser ju ut att vara världens mjukaste.

Svar: Det var det! Ja, den var så gosig! haha :)
Molly Rodin

2015-04-26 @ 14:51:59
URL: http://klaraamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: