a sporadic journal

Påskafton


Idag drog jag till torp en sväng och väl där mötte jag upp Maja. Vi tog en runda i affärerna och jag tänkte att jag skulle hitta en skjorta eller blus liknande topp... Alltså jag köper nästan aldrig kläder längre så jag kände att jag behövde det hehe.Dock betyder inte det att jag har mycket pengar föör de lyckas jag göra mig av med ändå... (Tråkigt nog)
Efter det blev det till att åka hem, duscha och göra sig i ordning för påskmiddag... Jag vet knappt vad man käkar på lunch men det var snarlikt julmaten och jag tål inte julmat. Jag äter julbord på julafton och sedan är jag trött på det och tycker att det räcker.
Däremot tyckte jag bättre om kaffe och tårtan vi käkade. Det slår ju sällan fel! Som det ser ut nu blir min kväll lugn och det tycker jag passar bra just nu. Är alltid trött så kan vara skönt att vila lite. Det är ju det man ska göra på lov.
Postat av: ISA

efterrätten är alltid bäst, haha! ;)

Svar: Ja men eller hur! haha
Molly Rodin

2015-04-05 @ 19:12:13
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: