a sporadic journal

Sjusovare


Idag har jag inte gjort mycket, men en sak jag har gjort är att slå personbästa i att sova länge, för idag vaknade jag klockan tre... Vilket var rätt hemskt faktiskt. Spenderade min första vakna timme med hemskaste huvudvärken (kunde lika gänra varit bakis) och illamående så jag trodde jag skulle kräkas. Men det gick bra!
 
I tisdags tog jag tåget till Göteborg för att sedan ta spårvagnen till mammas jobb. Sedan, när hon slutat, så åkte vi till Alingsås och hem till henne. Jag sov över tills igår och tog pendeltåget vid tre till göteborg och bussen hem till stan klockan fyra. När jag var hemma kom Maja hit och sedan blev vi hämtade av Melissa och Julia och så gick vi en liten sväng på strandprommenaden. Sedan åkte vi hem till Melissas mamma, käkade kvällsmat och så fick jag skjuts hem, men det blev mest att vända där och hämta nycklarna till bilen för skulle vara chafför. Så jag åkte och lämnade folk på krogen, mötte upp Maja igen och sedan åkte jag hem innan det var dags att hämta folket igen, och med andra ord flängde jag omkring en hel del igår.
 
Efter det åkte jag hem och sov till, som sagt, klockan tre på eftermiddagen idag. Planerna idag var att fika och att träffa Jennie men inget av det blev av så jag tar det i morgon istället!
Postat av: ISA

haha skönt att få sova ut, du behövde det nog ;)

Svar: haha ja, får väl hoppas att jag tog igen all sömn jag missat det senaste!
Molly Rodin

2015-04-10 @ 15:24:13
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Lina hälsa&fitness

Haha, ångesten att vakna kl 3 alltså.. hela dagen borta ju! Du får börja ställa klocka ;)

Svar: haha JA! Alltså kände mig så uppgiven när jag kollade klockan och såg att hela dagen var borta :/ Så ställde klockan på tio idag haha
Molly Rodin

2015-04-10 @ 22:19:57
URL: http://linaalleborgs.blogg.se
Postat av: MATILDA ROSQVIST

skönt o sova ut med till kl 15 är nog lite för länge enligt mig haha :D

Svar: hahaha ja, känner samma! Nu har man gjort det en gång jag tror det räcker!
Molly Rodin

2015-04-10 @ 23:20:28
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: