a sporadic journal

Internet



Nu var det alltför längesedan sen sist. Vi har haft problem med internet (.....igen.....), och dessutom tog min surf slut rätt så snabbt. Blev så uttråkad en dag att jag gick och köpte Elle för att få något nytt att kolla på/i.

Jag har dock inte gjort så mycket mer. Förra veckan var det taco night hos Melinda med tjejerna från Fridaskolan, förra fredagen var jag och Melinda på bio. Vi såg Magic Mike och jag typ älskade den hehe.

I förrgår bestämde jag och mamma att vi skulle ses i Göteborg under fredagen, så jag åkte dit igår. Strosade runt på gatorna och var på ställen där jag aldrig är på vanliga fall. Så mysigt att bara gå omkring så, jag hamnade på andra gator som var lugnare och finare än de jag brukar gå på. Jag hittade också ett super mysigt Espresso House som låg på en bakgård och jag älskar ju sådant. Får försöka hitta dit igen nästa gång... 

Sedan åkte jag hem igen och så fick jag byta om och så åkte jag till stan och mötte upp Bella & Co. Vi drog till Harrys och käkade, sedan Varvet för drinkar och så tänkte vi krogen efter det men utelivet i den a staden är som utelivet i en småstad är, så det var inte så lyckat. Trots det var det en rolig kväll, vilket jag behövde!

Utöver det har jag jobbat och nästa vecka är jag ledig en endaste dag så denna lediga helgen ska jag ta vara på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: