a sporadic journal

Kräftskiva



Igår var jag på kräftskiva hos Melinda. Fast jag glömde ta bilder... Nu har jag precis kikat på första avsnittet av Narcos som är Netflix nya serie. Det var väldigt längesedan jag började kolla på en ny serie nu och den verkade bra. Jag vet inte ens vilka serier jag sett längre eller vart jag är. Tex sons of anarchy, där har jag tappat bort mig helt vilket är väldigt synd. Ska fortsätta ta det lugnt idag. Ska till stallet i eftermiddag och klockan tio ikväll börjar jag jobba. Min första natt, så vi får se hur det blir! 
Postat av: Malin Hyving

Är ju vegomatbloggare, men: Mm, vad gott och trevligt med kräftskiva!

2015-08-30 @ 12:59:46
URL: http://varemalin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: