a sporadic journal

Häst


Jag är så himla trött just nu. Efter att ha varit i ett stall en hel dag så blir man trött och speciellt om man inte är van vid det, vilket jag tyvärr inte är nu för tiden. Jag har inte ridit ordentligt på så himla länge men idag fick jag följa med Jennie till stallet och jag fick hela två små uteritter. Det på två f.d travare. Det var så kul och så himla härligt att komma ut i skogen och att få galoppera igen. Mindre kul var att jag fick ont i knäna och ryggen samt blev stel som en pinne men herregud, det är verkligen inte hela världen och oavsett hur ont jag har kommer det alltid vara värt det!
 
Resten av dagen blir lugn och det ska bli så himla skönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: