a sporadic journal

Inlägg nummer ett


Den 23 September 2011 skapade jag denna bloggen. Jag skapade bloggen för att jag inte ville att någon annan skulle kunna sno namnet, även om det är ganska onödigt av mig för hur många heter Molly Rodin? Tanken var liksom inte att jag skulle använda den. Kanske någon gång, men inte då...På senare tid har det ändå känts som att jag skulle börja skriva här och jag tänkte faktiskt börja nu.
 
Jag heter som sagt Molly och jag är arton år för tillfället, och bor i Uddevalla. Jag hatar att skriva om mig själv, jag går fortfarande i gymnasiet (men längtar därifrån) och jag sysslar inte med något speciellt faktiskt. Förutom kanske "fotografering" men det är ju på hobbynivå. Jag gillar att läsa böcker och bloggar, jag följer alldeles för många tv serier, ääälskar kaffe, vill ha musik runt mig dygnet runt och så gillar jag självklart mina fina vänner jag har runt mig.
 
Jag tror att det var allt! Åtminstonne för stunden.
Postat av: Alicia

Läsa alltså, finns det något bättre?

Svar: Det är svårslaget!
profil

2015-02-24 @ 22:07:48
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: