a sporadic journal

Hemma


 
Okej, jag har varit hemma sen i söndags. Men i fredags blev jag sjuk, så jag har inte pallat att starta datorn förrens idag. Årets höjdpunkt och jag blir sjuk?! Låg och vilade ungefär halva fredagen i tältet så missade muse, robbie williams och typ dada life vilket är super tråkigt men ville samtidigt inte bli värre och missa mer grejer. Sedan på lördagen vilade jag på förmiddagen medans de andra såg på zara larsson etc. men sedan piggnade jag till, så jag gick och köpte en panpizza (vilket var det första jag ätit då på ca 24 h) och mötte upp de andra. (Tack Jennie för ipren! utan den hade jag väl fått spendera mer tid på campingen) Även om jag missade ett par akter som jag borde ha sett så såg jag ju ändå de andra som jag verkligen ville se. Milky Chance och Kent tex. Vilket var riktigt bra, trots att jag var helt slut under tiden som mc spelade. Och under kent så grät jag... finaste kent. Under tiden de spelade hjärta höll alla sina händer som hjärtan, och de spelade även 747 och Den andra sidan. Enligt mig är det några av deras bästa låtar. Tyvärr krockade kent med Robin Schulz som bytat tid, vilket var synd för hade velat se han också eftersom jag gillar det han gjort. Men men, man hinner inte med allt och jag väljer ju såklart kent framför vad som helst. 
 
Calvin Harris var ju sjukaste avslutningen. Vi stod relativt långt fram så vi såg honom ju. Och när första droppet kom.... det var sånt sjukt tryck! Och så tände någon i publiken en bengal också. Sjukt faktiskt. Sedan hamnade vi längre bak och sedan gick vi ut och såg på finalen på håll. 
 
Ja, jag hade velat ha bråvalla 2015 igen, fast utan feber och halsont som håller sig i såpass som den gör. Men vad ska man göra? Jag har alltså legat hemma hela veckan för att jag är i sånt dåligt skick. Det är sista veckan på kyrkogården. Jag kan ju inte jobba om jag inte kan äta. Men jaja, det får gå ändå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: