a sporadic journal

Oordningen återställd


 
Ja, min pappa tvättade ju min odd molly kofta i tvättmaskinen trots att man inte skulle. Resultatet blev fruktansvärt haha, men nu är oordningen återställd. Den förra var helt rosa och den var i ull, denna är mönstrad i ljusrosa och den är gjord av bomull! Med andra ord går den att tvätta i tvättmaskinen utan att bli förstörd. Det är tråkigt det som hände men sånt är livet. 
Postat av: ISA

aaa blir så ledsen när sånt händer. och arg!! haha

Svar: Haha jag också! Var lite bitter där ett tag, speciellt eftersom det var en julklapp och för att jag inte haft den så länge. Men jaja, gjort är gjort.
Molly Rodin

2015-07-07 @ 16:24:17
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: LisaMarie

Trist att den förra blev förstörd, men som du skrev, sånt är livet. Den där ser också jättefin ut!

Svar: Ja, verkligen trist! Ja, jag tycker allt att den är en fin ersättare :)
Molly Rodin

2015-07-07 @ 18:03:06
URL: http://lisamariesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: