a sporadic journal

vad händer


Jag är inne på sjunde dagen med pencilin och är bra mycket bättre. Jag kunde inte jobba mina sista dagar på kyrkogården (positiva med att jag varit sjuk är ju att jag tappat en del i vikt. Najs) men jag var tillräckligt pigg för att kunna hänga med som planerat på det nya jobbet! (Eller jag är ju bara sommarvikarie!, men ändå) Jag hade introduktionsdagar i torsdags och fredags, och fick erbjudande om att hoppa in nu under helgen också, så när jag skrivit klart detta ska jag byta om och bege mig dit.
 
Det känns lite som att sommaren springer iväg utan att jag hinner njuta av den alls. Jag har badat en gång i år, jag har knappt varit ute med vänner och jag tänker hela tiden på hur najs livet var för ett år sedan. Förra sommaren kommer ingenting någonsin att slå, men sådant är väl livet antar jag. Jag får påminna mig själv om att jag ändå firat midsommar, varit på festival och sommarläst lite. Dock hade jag hellre velat spendera fler dagar på exempelvis smögen med sol och bad. Men så blir det inte just nu.
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-11 @ 13:15:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: ISA

haha bra att du kan se det ljusa i det deppiga ändå ;) haha! har dock också lite panik över att tiden går sååå snabbt!! gah hinner inte med livet!

Svar: haha ja men det måste man ju :P Åh ja, sommaren är slut typ nu och jag har inte fått ta del av den alls :(
Molly Rodin

2015-07-11 @ 15:04:34
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Skogsraah ☾

Den här sommaren känns inte alls vidare bra faktiskt!

Svar: Nej, verkligen inte :(
Molly Rodin

2015-07-13 @ 13:46:16
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: