a sporadic journal

Fjärde mars


Idag är det exakt tre månader till utspringning. Det är väldigt... konstigt. Fast jag ser fram emot det och jag är inte ett dugg orolig för vad som häder efteråt och jag ser studenten som en befrielse.
Annars då... Igår köpte jag gymkort på STC/Sportlife. Jag har inte tränat på hur länge som helst men jag har liksom inte varit sugen på det heller förens nu men tänkte att det kanske blir lite roligare när man får lite miljöombyte för jag har varit på ett annat gym förut. Får väl se om jag kommer igång nu hehe. Var där idag och körde lite lätt på crosstrainern iallafall och jag är taggad till tusen!  
 
Jag har dessutom prov i morgon men vad gör jag då som jag borde göra? Svar; ingenting. Istället har jag läst, tränat (då som sagt) ,sett på tv och grejat med bloggdesignen. Blev sjukt trött på den av någon anledning...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: