a sporadic journal

fredagen den trettonde med flera


Alltså min helg har varit väldigt lugn och jag har inte gjort speciellt mycket egentligen, men jag är ändå sjukt trött och det tycker jag är konstigt.
 
I fredags var jag i skolan, sedan åkte jag hem och efter ett par timmar av att inte göra någonting så träffade jag Maja. Jag tror vi åkte till torp och påväg tillbaka till stan svängde vi förbi mollön och kikade lite. Senare på kvällen åkte vi till Melinda och var där ett par timmar innan vi åkte och hämtade min bror och vi drog oss hemåt.
 
Igår hade jag en lugn dag och det enda jag gjorde var att åka förbi min moster och dricka kaffe typ. Sedan åkte jag hem, så käkade jag, och sedan åkte jag och mötte upp Bella & co. Sedan åkte hon och jag till spara innan vi åkte hem till mig. Sedan kom alla andra också och så kollade vi på melodifestivalen. Och ja, jag tycker rätt bidrag vann! När det var klart funderade vi ett tag på vad vi skulle hitta på och sedan blev det som så att vi åkte till orust och kollade på någon rockabilly-kväll-grej. Var hemma vid två ungefär, så det var väl lagom antar jag.
 
Idag vaknade jag runt tio och så har jag kollat på film och en dokumentär. Drog även till torp (igen) med Maja. Sedan gjorde vi inte så mycket mer för vi var båda två helt koma hehe.
 
Och det var väl de det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: