a sporadic journal

Måndag


Jag är en sån som tror att måndagar alltid är extra jobbiga bara för att det är just måndagar. För min del betyder måndagar sovmorgon och endast tre lektioner i skolan och de är inte ens specielt krävande men måndagar är ändå någonting jag gärna undviker.
 
Saknar verkligen sommaren just nu. Det är andra mars men än har solen inte kikat fram och det är faktiskt väldigt jobbigt. Jag brukar inte klaga över detta för jag vet att jag bor i Sverige och jag vet att det innebär fyra årstider där man mest ser solen under en av dem. Ja alltså, på grund av bildbrist slänger jag upp ett par "gamla" bilder som i sin tur får mig att längta efter lite sol...
Det jag egentligen tänkte säga är att jag har ju inte skrivit så mycket, men det är mest för att jag inte vet vad jag ska skriva om när jag inte gjort något speciellt. Till vardagen hör ju skola och plugg och jag tycker inte det är kul att skriva om. Därför kan det bli så att jag inte skriver varje dag men jag tycker att ni ska följa via bloglovin för då får ni upp när jag skrivit något!

molly rodin
Postat av: AgnesBlixa

Känner detsamma för måndagar.
Super fina bilder! <3

Svar: Tack så mycket! Ja, tror inte vi är ensamma om det :)
molly

2015-03-03 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: