a sporadic journal

Så trött man kan vara då...


Jag är så himla trött. Och jag är så himla slö. Efter skolan behöver jag få i mig minst tre koppar kaffe för att känna att jag har någon som helst energi i kroppen som jag kan lägga på någonting krävande. Jag känner mest att the walkers i the walking dead har mer energi och kraft än mig. Det vi har gemensamt är väl att våra hjärnor har samma viskositet-eller-densitet och kapacitet. Med andra ord känner jag mig ganska rutten...
Men jag skall faktiskt vara duktig ändå. Jag ska ta tag i de små-enkla uppgifterna som jag har framför mig och jag ska försöka att koncentrera mig på dem.
 
Wish me luck.
Postat av: ISA

Bra uppstyrd plan där iaf! credd till dig om du är så disciplinerad att du håller sånt där ;) hehe!

Svar: Haha tyvärr brukar jag vara bättre på att styra upp planen än att följa den!
Molly Rodin

2015-03-17 @ 19:06:07
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: