a sporadic journal

Våffeldagen och sådant


Nu ligger mars-matte-provet bakom mig. Jag skäms över att jag inte pluggat ordentligt men samtidigt har jag ett matteprov kvar under gymnasiet nu och jag ska verkligen ge allt inför det. Jag har faktiskt satt upp ett mål och jag har lagt upp en plan för hur jag ska gå till väga. Att klara alla mattekurser jag läst på gymnasiet, det hade betytt så mycket för mig. Det hade verkligen bevisat att jag är precis så envis och jävlig som jag tror att jag är och att jag kan om jag ger mig fan på att klara det.
 
 
Annars då? Jo det har snöat och vi har käkat våfflor på självaste våffeldagen. Jag ska även försöka sätta mig ner och vara lite effektiv när det gäller skolarbeten. Jag har försökt skriva gymnasiearbete, men får bara skrivkramp av tanken på det, så hoppar vidare till nästa. Mer spännande än så är det inte.
Postat av: Daisy

Är så besviken på mig själv att jag inte gjorde våfflor på självaste våffeldagen?? Alltså fy skäms

Svar: haha förstår det! men äsch, det kommer fler våffeldagar!
Molly Rodin

2015-03-26 @ 18:32:50
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: