a sporadic journal

ångest passar in i vilken ekvation som helst


Hopp. Tisdag idag vilket har varit ett känslomässigt kaos vilket inte beror på vädret även om det har lyckats representera mig väldigt precis.
Och fuck vilken ångest jag har över matten. Får dåligt samvete av att jag ser på tv just nu efter att ha pluggat. Har inte tid till något annat ju. (Går emot mina principer att känna såhär men ändå gör jag det..) Jag tänkte ju att jag inte skulle exempelvis skriva något på bloggen förens jag fått ordning på det där men sedan kom jag på att jag behöver lätta på hjärtat ibland också. 
Postat av: Mandosa - Mode & Skönhet

Matte är fasen inget roligt alltså..

Svar: Usch nej! Bara jobbigt :(
Molly Rodin

2015-05-09 @ 09:47:45
URL: http://mandosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: