a sporadic journal

Grönt är skönt


Häromdagen, när solen faktiskt sken, så syntes det så väl att det är vår ute. Jag älskar det och jag tycker det är fint, nu saknas bara värmen!
 
Mina senaste dagar har bestått av plugg, träning och skola. Jag har tagit igen lite grejer som jag missat och kunnat bocka av fler grejer från min lista vilket är fantastiskt skönt. Träningen käns bra just nu också, vilket såklart är en fördel. Och jag har börjat läsa The perks of being a wallflower trots att jag sade till mig själv att inte börja läsa någon ny bok förrens efter studenten. Men om man börjar läsa en bok som man läst förut, då är det väl ändå inte en ny bok? 
Postat av: Jolin Berg

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket!
Molly Rodin

2015-05-10 @ 15:53:12
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/
Postat av: Embla

åh så vårig och fin bild

Svar: Ja men visst är det! Tack så mycket!
Molly Rodin

2015-05-10 @ 22:21:05
URL: http://sotvatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: