a sporadic journal

Om tjugonde och tjugoförste maj


Jag tänkte att jag skulle skriva igår, men på något sätt glömde jag av det. Jag fyllde ju år igår iallafall och numera är jag nitton år! Helt sjukt att man är "så gammal" men äldre lär jag ju bli. Fast man vänjer sig inte vid det...
me
Här var man ju lite mindre... 
Men jag har inte haft så mycket tid till att fira min dag i år. Tidigare i veckan har jag räknat matte, men igår kände jag att efter skolan fick det räcka. Så jag käkade oxfile med pappa och lillebror, och sedan käkade jag kex och brie, så mer firande än så blev det inte. Tänker att nästa år får man fira dubbelt. 
 
Idag var ju domedagen här och jag har haft det hemska matte tre b provet. Och så har jag gjort det sista med gymnasiearbetet (sent jag vet, men nu är man klar) och haft näst sista grejen i naturkunskap. Ska bara göra två små saker till och sedan är jag färdig. På onsdag är skolan klar och på torsdag börjar jag på min studentvecka. Så konstigt men sjukt underbart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: