a sporadic journal

Valborg tjugohundrafemton


 
Igår hade jag ingen skola och jag var med pappa när han köpte bil, vilket är lite kul tycker jag. Det var trots allt på tiden att farsan skaffade sig en ny kärra. Jag hade tänkt träna också men så försvann min tid, och då hann jag inte... Så efter att vi varit och shoppat så fick jag börja göra mig i ordning inför kvällen och strax efter sju var jag hos Ida. Det rullade in allt fler och fler människor och tillslut var vi ett helt gäng. Sedan drog alla till trägårn och det var himla bra kväll tycker jag! Det var härlig stämnign, alla vad glada och ja, det var en riktigt bra valborg helt enkelt! Det blev såklart lite kallt efter ett tag, i och med att vi mest var utomhus och så vidare, men äsch, det kan man ändå inte göra så mycket åt.
 
Idag känner jag mig äcklig och sleten, precis som man gör efter en lyckad utgång. Jag tycker även att det käns som söndag idag men det beror väl på att jag inte gjort någonting alls. Vad som händer mer i helgen har jag ingen aning om men nu är det ju maj månad och det måste man ju ta tillvara på. 
Postat av: ISA

men vilken kalaskväll det verkar som! helt klart värt att vara lite sliten efter en sån ;) kram!

Svar: Ja, riktigt bra! Och ja, det är det :)
Molly Rodin

2015-05-02 @ 15:12:21
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Nora Bååth

Verkar som om ni fick en galet bra kväll :D

2015-05-03 @ 22:41:18
URL: http://norasfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: