a sporadic journal

Ny design och sånt


I förrgår lade jag upp en ny design som jag har fixat med ett tag och jag kände att bloggen behövde något nytt men enkelt. Den förra har jag givetvis sparat på min google drive om jag vill byta tillbaka. Igår gav jag min kamera till Jennie när vi träffades och så fick hon klicka ett par bilder för mig. Jag har knappt varit med på en enda bild sen studenten och de bilderna passar ju inte in till vad som helst. Vi fick ett par fina och vi ska nog ses någon dag och ha en ordentlig fotografering haha.
Postat av: Jeanette

Det kan vara så skönt att gör om sin design! Känns som man rensar ut och lägger in en ny växel :)

Svar: verkligen! det blir lite som en nystart typ. eller det känns som en iallafall! :)
Molly Rodin

2015-09-30 @ 18:09:52
URL: http://www.jeanetteseflin.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: